CURS ÀLBUM D'ACORDIÓ PREMIÀ DE MAR

El proper dissabte 19 d'abril impartiré un curs d'un àlbum d'acordió a Premià de Mar, tothom qui estigui interessat pot enviar-me un correu per apuntar-s'hi l'horari del curs és de 16-19h. Es necessiten de 12-15 fotografies de 7x10 o 9x13 màxim. Us hi espero!
(El próximo sábado 12 de abril daré un curso de un álbum de acordeón en Premià de Mar, todos aquellos que estéis interesados podéis enviarme un correo para que os apunte, el horario del curso es de 16-19h. Són necesarias de 12-15 fotografías de 7x10 o 9x13 máximo. Os espero!)

8 comentaris:

Conchi dijo...

Tiene una pinta chulísima!!! Voy a tener que subir algú día para que nos enseñes a hacer algo tan bonito.
Mucha suerte!!
Y mil besos

Vane dijo...

T´ha quedat molt guapo Vane, felicitats!!

Cromatismes dijo...

Que chulo!! És preciós!!

Quina alegria trobar-te per internet!! jeje

I llàstima que al final no ens veiessim a Paris, m'hagués fet gràcia veure-us!!

Un petonet!!

Liana dijo...

Este mini-album está muy bonito, esos papeles de SEI me encantan! Suerte con tus cirsos!

Mariona dijo...

M'ha agradat molt aquest album!!
Jo soc de Mataró i també m'agrada molt l'scrapbook, però encara haig de millorar molt!!
Felicitats per l'album!!

Noemi dijo...

Hola,vane sòc la noemi la noia que aquet dissabte dia 19 va anar a fer el curs d'srap a la tenda de la Roser de Premià. A tothom li va agradar tot el que vaig fer, va ser molt gratificant que tothom hem digues que estava molt bè.Gràcies a tú, Moltes gràcies.Espero i desitjo que comptis amb mi per un altre curs.

Unknown dijo...

hola!!! vane soc la roser,estic molt emocionada amb la resposta de la gent que va fer el curs al dissabte a la meva botiga,m'ho vaig pasar molt bé i el resultat va ser precios!!!
moltes gracies!!!!

Mireia Sala dijo...

Enhorabona, aquest àlbum és molt xulo, té molt bona pinta.
A més la col.lecció amb la que treballes és molt maca i diferent.