MAXI KIT TOGA

Sencillament m'encanta, és una col.lecció que permet molt de joc, a més han creat un kit molt complert, original, amb un magnífic disseny i no cal parlar de la qualitat del material que és excel.lent. Us convido a provar els ullets, enganxines, eines i demés productes, us sorprendra la seva qualitat!

toga

(Sencillamente me encanta, es una colección que permite mucho juego además de haber creado un kit muy completo, original, con un magnífico diseño y sin hablar de la calidad del material que es excelente. Os invito a probar los ojales, pegatinas, herramientas y demás productos y os sorprenderá su calidad).

3 comentaris:

Mariona dijo...

M'encanta!!!
Toga té coses molt mones i amb moltes possibilitats!
Guapa, a veure si coincidim o ens veiem algun dia!
Petonassos!

Noemi dijo...

Hola guapa,soc la Noemi de Premià de mar la que va ha fer scrap a la tenda de la Roser et vull felicitar per aquestes cosetes tant maques que fas, m'agradat molt la foto que estem les tres juntes, estem monissimes. Això de Toga a mi m'intressa molt, es molt bonic. Molts petonets i ànims que ja ens queda menos per poder veuren's per fer scrap, ja tinc ganes.

Conchi dijo...

Son monísimos!! Aunque apenas me dio tiempo a verlos en directo.

Un besete y me acuerdo mucho de tí